Erialane
 Uus teema  |  Algusesse  |  Mine teema juurde  |  Otsi   Uuem teema  |  Vanem teema 
 Vene fotoime
Autor: mihk (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   27.09.19 15:54

Viskas mul kohaliku ajalehe saidil ette reklaami. Tänapäevane Vene ime, täiskaader kaamera. Zenit (digi), komplektis 35mm F1.0 objektiiviga, hind 8,5tuh USD.
Link lehele - https://zenit.store/collections/frontpage/products/zenit-m-camera-and-35mm-f-1-0-lens-kit-limited-edition
Aparaate eriseeria 500tk, müütaja firma asub SF-is, Läänerannikul. Lisaks ka objesid, nii mõnegi nimetus tundus lapsepõlvest tuttav. Olid ka EF-mount, E-mount ja NIkonile. Aparaat Leica baasilt, aga obje väidetavalt 100% Russian. Kas keegi on vene 35mm F1.0-ga kunagi kokku puutunud või on Krasnogorsk päris uue objega maha saanud ? Paar aastat tagasi jooksis meedias uudis, et tehakse vene oma kaamerat, Leicaga koostöös, ilmselt viidatu ongi väljundiks. Kes rohkem kursis, võiks kommenteerida.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: Endel (---.131.53.197.cable.starman.ee)
Kuupäev:   28.09.19 10:21

Krasnogorskis tehakse militaari jaoks igasugu objesid,asi seegi teha pold--kui juba enne kusagil ees ei olnud.Kobedamad kogujad saavad lisa riiulisse.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: klaas (194.204.57.---)
Kuupäev:   30.09.19 13:28

Krasnogorski fännilehel zenitcamera.com kirjas, et seda 35/1,0 objet hakati välja töötama 2016 ja tootma 2018. Neil on ka 50/0,95 obje, diafragmal 14 laba, väikeseeriatena toodetakse, väljatöötlust alustati 2015. Tehase enda lehtedel zenit.photo ja shvabe.com on aparaatidest Zenit M (see Leica) ja ikka veel panoraamkaamera Horizont, millel 35mm film. Ilmselgelt ongi ainult militaaria see, mis seda tehast toidab, fotovaldkonna vabal turul on nad praktiliselt null.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: MetsJeesus (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   02.10.19 21:29

Ülisuur ava on -- kergelt mõttetu ja põhjuseks üliväike DoF.

Üliväike sensor ja/või ülisuur vaatenurk vähendavad pisut probleemi kuid tuletame meelde super-Q-klaasi ja selle super-Q-ajalugu...

On väga palju fotosid sellestsama klaasi välisvaatest kuid minu vanad silmad EI ole näinud mitte ühtegi fotot LÄBI sellesamuse klaasi...
https://petapixel.com/2013/08/06/carl-zeiss-super-q-gigantar-40mm-f0-33-the-fastest-lens-ever-made/

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: t. (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   03.10.19 04:52

Sinu vanad silmad peaksid ikka ka paremini läbi ülisuure ava nägema, vähemalt vanasti oli see nii, et teravustamine ja kadreerimine käis täisavaga ja pilt tehti sobiva avaga.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: klaas (194.204.57.---)
Kuupäev:   03.10.19 13:42

NASA poolt Kuu tagakülje pildistamiseks Zeissilt tellitud 50/f0,7-ga tegi Kubric küünlavalgel stseeni oma filmi. No ei ole ülisuur ava mõttetu, sõltub ikka sellest, milleks teda vaja on. Super-Q ajalugu on suisa lahe - kutid tegid laboris kätte sattunud klaasidest tüngaobjektiivi, seetõttu temaga tehtud fotosid ei olegi.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: enn (---.253.171.231.cable.starman.ee)
Kuupäev:   03.10.19 14:18

Super-Q-Gigantar, kus Q on saksakeelsest sõnast Quatsch (jama, mõttetus).
Vanad silmad jäävadki seda otsima...



Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: mihk (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   03.10.19 17:48

Stanley Kubrick nii ei arvanud, ta teadis optikast päris palju. Tegi Zeiss 50/0,7-ga oma filmis \"Barry Lyndon\" suurepärased stseenid ainult küünlavalgel. Vana inglise lossi valgusolukorra autentsuse saavutamiseks mingit lisavalgust ei kasutanud. Ainult küünlad ja loomulik valgus. Sai selle filmiga Oscar-i.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: MetsJeesus (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   03.10.19 18:04

Vaene Kubrick kaevas tollesama f/0.7 klaasi Kuu Tagaküljelt välja selle ja ainult selle pärast et kemikaalidega kokkupläkerdatud kilenäraka valgustundelisus oli suht olematu. Ka siis kui pušš-protsessida tundelisust stopp üles (ja kvaliteeti kaks stoppi alla). Mida sensor ei suuda tuleb siis lõpuks klaasiga kompenseerida. Kui annab. Seekord andis. Kompromissidega.

Suht sama on näituseks ka känn-onnaga, kus sensorisepad pole seniajani sensorite tegemist ära õppinud ja siis klaasikratsijad nühivad klaasi nii et mull ninast väljas ning müügiosakond präugab et nön-nän-nääääää kui \"hääääääd\" klaasi ikka känn-onna jaoks tehtud on. Loe: ainult sellepärast peaks ostma sita sensoriga kere et saaks sinna otsa keerata ülevõlli ava ning 3x ülevõlli hinnaga klaasi ja siis nautida kõike seda olematut DoFffi, koomat, kroomat jms kläppi.

Seesama f/0.7 kinokaadril (mis suuresosas känn-onna arusaamine APS-C-st), tähendab vähemasti DoF mõttes täiekaadrilisel ava f/1.1 - f/1.2 tuuri.
Selliseid klaase ei ole palju kuid hankimine EI ole ka ülemõistuslikult keeruline ja suht tavaline f1.4 annab juba teatava tunnetuse.

JuuTuubas on küünlaga valgustatud kaadrid üleval:
https://www.youtube.com/watch?v=YQE73GDo4So&t=172s

Selleks et üldse natukenegigigiiii valgust saada on Kubrick tulle pannud ühe keskmise küünlatehase aastatoodangu jagu küünlaid ja riskisid kogu stseenile tule otsapanemisega. Ebausutav sest silmanägemise jaoks piisab oluliselt väiksemast valgustusest. DoF, sellest me lihtsalt ei räägi. Räägime parem Spherokromatismist. RÄIGEST spherokromatismist, mida sellesama kemikaalidega ülelökerdatud kilenäraka post-protsessimisel maha ei saanud. Fookusest eespool olevad küünlaleegid on lihtsalt lillad, taga-bokehis olevad küünlaleegid raskelt rohelised. ÕÖÖÖÖÄKKKKK!!!!!!!!
Omas supis see VÕIS olla ätšiivment kuit 21. sajandi supis on tulemus siiski HALE.
Eriti räige -- järgnev ja definitsiooni järgi veelgi pimedam kuuvalguses-kaadrid (2:32-4:13) on üles võetud päises päevavalguses ja mulk-nii-kinni-kui-annab... Huvitav KEDA Hr Kubrick lolliks peab?!?

Pisuke stoori kuidas kemikaale kärsatati (ja iidseid Šoti losse põlema panna üritati):
https://www.youtube.com/watch?v=WOLZMr52Wcc

Lugu klaasidest:
https://www.youtube.com/watch?v=fb7Meqaz7Aw
Üks punnis silmadega ja räigelt uletoidetud plärisev tagumik pugiseb seal et lenzzz on see mis pildi teeb. Kemikaalidega kokkupläkerdatud kilenärakate ajastul võis sellel möginal isegi mingi tõepõhi all olla kuid 21. sajandil teeb Pildi ca 1/3 ulatuses Matemaatika, 1/3 ulatuses Sensor ja viimane 1/3 jääb tõesti klaasi kaela...

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: t. (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   04.10.19 09:39

>Suht sama on näituseks ka känn-onnaga, kus sensorisepad pole seniajani sensorite tegemist ära õppinud

kahju sust kohe, mitusada või tuhat pilt sul nüüd siis canoni süül tegemata on jäänud nende aastate jooksul mil sa siin sama mõtet korrutad või kas sa ise üldse oled canoni kasutaja?

minul pole küll canoni sensorigal ükski pilt tegemata jäänud

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: enn (---.253.171.231.cable.starman.ee)
Kuupäev:   04.10.19 10:47

MetsJeesus kirjutas:

> Üks punnis silmadega ja räigelt uletoidetud plärisev tagumik
> pugiseb seal et lenzzz on see mis pildi teeb. Kemikaalidega
> kokkupläkerdatud kilenärakate ajastul võis sellel möginal
> isegi mingi tõepõhi all olla kuid 21. sajandil teeb Pildi ca
> 1/3 ulatuses Matemaatika, 1/3 ulatuses Sensor ja viimane 1/3
> jääb tõesti klaasi kaela...

Mind õpetati, et hea pildi saamisel on kõige tähtsam fotograaf, siis objektiiv ja siis kaamera.
MJ ettekujutus on, et tema hea pildi teevad matemaatika, sensor ja objektiiv. Tema enda osatähtsus on 0. MOTT.



Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: MetsJeesus (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   04.10.19 12:29

> Mind õpetati, et hea pildi saamisel on kõige tähtsam fotograaf,

Nohhjahh mind näituseks ÕPETATI kunagi et et keegi süfiliitik oli üüüüüüllllaassss kuid miskipärast on noodsamad õpikud ree-tsükleeritud. Soe soovitus saata ka seesama tohletanud fotoõpik ree-tsükleerimis-kombinaati ja natuke kaamera-kastist välja mõelda.

Siis kui kaamerasse tuli toppida mingi kemikaalidest nõretav kilenärakas, kaameral oli ziljard nuppu, säritati sisuliselt pimesi (ok seesama kilenäraka kemikaal üldjuhul kannatas suht hästi ülesäri) ning hilisem kemiseerimine oli tükk Keemiat, oli laia profiiliga fotograaf-keemiku osa arvestatav.

Hetkel on TURUNDUVATEL kaameratel 1 (loe: Ü-K-S) nupp [PILDISTA]. Kui kaamera on parem, siis mõikab seesama nublakas ka kehvema valgusega ja keerulisemates oludes (nt vastu valgust), nirumal kaameral on mõikamisruum /pisut/ väiksem...

Mingid arendajad üritavad ikka veel pakkuda ülikeerulisi, ülikobakaid ja ülikalleid <<kaameraid>> kuid ohh seda üüratut Õnnetust ja suurt Häda -- müüginumbrid on nutmaajavalt naeruväärsed.


PõustSkriptum. Mingi fotoõpik mögises midagi koledast ja igavast keskpäevasest valgusest. Praktikas ON seesama valgus ilus. Kuradima ILUS, lihtsalt viga EI ole fotograafis, viga ON kaameras...

Vasta sellele sõnumile
 
 putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: Tiit Veermäe (---.sta.estpak.ee)
Kuupäev:   04.10.19 16:50

Sa ilmselt ei saa kogu suurest marketing-müügivärgist aru.
Istud putkas ja müüd telefone nutibeibedele-hipsteritele ja keegi ei osta tippkaameraid, millega ainult üksikud profid oskavad ümber käia. Ja need ei osta sinu putkast imelist telefoni... Neil on see juba, kui vaja on. Nad ei tee su vinguvast ja hädaldav-irisemisest putkas väljagi.

On sihukesed loomad, nagu müügi vedurid, mis eksisteerivad marketingis rohkem, kui müügi alal. Putkas telefoni müüjad ei näe neid kunagi ja putkades müüjad ei saa nende vajadusest aru. Loevad häda-putkamüüjad oma nuti-beibed-hipsterid kokku, ja keegi sihukest mõttetut kallist värki pole küsinud. Tahavad vaid shareda ja laikida. Omad.

See peast kõrgem, globaalselt undav turul tegemise värk pole putkas müüjatele arusaadav, lepi sellega. Kui loed õnnest ähkides internetis mingeid üksikute firmade avaldatud press-reliiside numbreid kuude müügist mingis linnas (üldise tõena) ja selle põhjal püüad pihku taguda, siis see pole veel kogu maailm. Numbrid töötavad piiratud alas. Vedurid töötavad laiemas alas. Sellepärast otsustavad seda asja \"kõrgemad\" otsustajad ja keegi neist ei küsi külahullult jeesuselt eestist.
kustkuradikohast?

Kusjuures kindlasti tuleb varsti \"nutipuuduse plaatide\" surm. Huvitav oleks näha seda undamist veidi aja pärast, kui keegi ei tule enam jeesuse putkast pöidlaliigutamise latakat ostma. Kuigi soovinumbrid ühe Osaka-äärelinna postkontori uurimuse põhjal ja ERR tellitud tulemustel novembris olid suurepärased ja lataka-võidukad!

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: erko (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   04.10.19 18:05

Oeh, millistest kohutavatest rumalustest see postitus koosneb! Ema, anna padruneid.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: MetsJeesus (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   07.10.19 19:12

Et siis kogu maailm koosneb (nüüd) kolepahadest hipsteritest kes lollid jobunärakad kohe teps mitte ei taha osta relikttehnoloogiat?!?

Pigem on Kurja Juurikas selles et kaameratootjad ei raatsinud tükk aega suurt s***i investeerida -- mis pilti see nööpnõelapea-suurune nutufööni-kaamera teha suudab.
Aga nää suudab ja väga suudab ning tehnoloogiareliktide turundamine (sõltumata kas seal laperdab sees mingi peegel või mitte) on -- kuidas-nd-viisakalt-öelda -- keerukas.

> Kusjuures kindlasti tuleb varsti nutipuuduse plaatide surm
OLEKS see ükskord juhtuks nii -- mingi tehnoloogia viskab vedru (või tossu) välja siis ja ainult siis kui asemele on tulnud midagi oluliselt paremat.
Elektronosakeste elementaarkiirendi läks ajaloo prükkarisse sest tuli lameekraan (missest et kehvemate vaatenurkadega ning ühtlaselt ebaühtlase heledusega).
Nupuföönid läksid nuppude klõbinal ajaloo prükkarisse sest tulid nutuföönid (missest et levi kehva ja aku ei pea).

Vahepeal oligi nutuföönide müügis väike jõnks. Tulemus -- kaamerad ja ekraanid läksid tuntavalt paremaks ja nutuföönid müüvad edasi nagu loomad.

Veelkord supersoe soovitus -- kuluta OMA aega energiat ja rõvekallist müügiressurssi toodetele mis MÜÜVAD. Kui sa ikka näed et toode EI müü siis vaheta toodet!!!
Kui sa ikka näed et su tarnija seniilistub siis vaheta tarnijat!!!
Pole mõtet naba paigast punnitada musta valgeks rääkimisega, sa ISE oled sealjuures napakas, ostja ostab ikkagi seda mis TEMALE kõige rohkem sobib ja kui see miskilpõhjusel EI ole sinu toode siis võta väga lõu-tehh divaiss -- PEEGEL. Vaata sinna sügavalt sisse ja küsi mida MINA valesti tegin?!?

Vihje -- kliendi (eriti veel toote arengupeetuse peale poriseva kliendi) mõnitamine EI aita müügi arendada. Siin foorumis saavad nüüd KÕIK aru et kui nad julgevad natukenegi viiksatada et ei toimi saavad koheselt räige ja valimatu sõimu osaliseks. Kas selline suhtumine julgustab kedagi tegema rõvekallist investeeringut?!? Ilmselt mitte ning tulemusena ongi relikttehnologia müük languses. VABALANGUSES!!!

Soe soovitus läbi lugeda:
https://om.co/2019/09/03/camera-sales-are-falling-sharply/

Vasta sellele sõnumile
 
 jube värk see surev müükari aju
Autor: Tiit Veermäe (---.sta.estpak.ee)
Kuupäev:   07.10.19 20:09

Sa pole ikka aru saanud, et kõik maailmas ei rabele sinuga konkureerida ja nutiproteese müüa?

Ma toodan kujutisi ja nõudmist on rohkem, kui jaksan teha, aina hullemaks läheb. LOE NÜÜD UUESTI: JA ALGUSEKS KOLM KORDA! Kui aru ei saa, loe veel 10korda, kuni saad aru! VERSAALIS, sest muud sumbuva müükari aju enam ei jaga.
MA TEEN PILTE JA MUL POLE VAJA SINU MÜÜKARI-NÕUANDEID EGA SINU KOMBEL KIIMELDA DxO TABELITES RAHULDUSE SAAMISEKS!
MA EI JAKSA NII PALJU TEHA; KUI TAHETAKSE. POLE TEINUD MIDAGI MUUD EGA MÜÜNUD NUTIASENDAJAID.
ARA KLEEBI OMA NUTIPUUDULIKKE TULEVIKU ÕUDUSI TEISTELE
Ega see versaal-karjumine vist ka ei aita enam...

Jube, kui müükar seniilistub, jookseb nutilatakasse täiega kinni ja peab kõiki inimesi oma piiratud maailma sees konkureerivateks.

Võtab nüüd rohud ära ja läheb internetti jälle numbritega masturbeerima, muud õnne ju maailmas sul pole.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: to MetsJeesus (---.sta.estpak.ee)
Kuupäev:   08.10.19 08:06

Meie Isa, kes Sa oled taevas,
Sinu poeg on nutitelefoniga metsas.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: mihk (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   08.10.19 17:36

Metsjeesust ennast tsiteerides - ... ostja ostab ikkagi seda mis TEMALE kõige rohkem sobib.
Ära muretse, pildistamisvõimekusega nutitelefonid on niikuinii olemas vähemalt 9/10 siinse foorumi rahvast. Miks nad ei tohiks endale osta olemasoleva fotoaparaadi asemele uut fotoaparaati ja uut optikat, kui selline nendele kõige rohkem sobib ? Või lihtsalt tegema pilti edasi olemasoleva tehnikaga ? Miks nad peaksid selle asemel ostma uue P30 Pro või Apple viimase mudeli nutufööni, sest need on Metsjeesuse arvates kõige moodsamad ja õigemad pilditegemise aparaadid ? Ostja valib kõigepealt leti ja seejärel letist kauba, mis talle sobib nii kasutusvajaduse kui rahakoti järgi. Pole mõtet ise teise leti taga seistes end siin foorumis hingetuks kirjutada.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: MetsJeesus (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   08.10.19 19:22

> Miks nad ei tohiks endale osta olemasoleva fotoaparaadi asemele uut fotoaparaati ja uut optikat

Uue kaamera ja uue optika ostmist pole mitte keegi ära keelanud, paraku jahh -- seesama uus kaamera ja uus optika ei taha kohe teps mitte kaubaks minna...

Elektroonikasektoris ON raha. Meeletult. KESKMINE nutuföön oli aprillis 391€ ning 1000+€-klassi tipp-föönid müüvad nagu -- tippp-föönid. Kokkuvõttes: rahval raha ON. Ostuhuvi samuti.
Siit tagasihoidlik küss et MIKS siis seesama nutuföönikasutajate seltskond EI torma vaimustusest viiksudes kaameraid ostma ning kaamerate läbimüügi kohta tuleb Halbu, Väga Halbu ja Kohutavalt Halbu uudiseid. Ainult.

VASTUS: Kaamera ON ajast ja arust ning midagi ei ole teha, ulgumine, vingumione, sõimamine, räuskamine jms siin EI aita. Kliendi mõnitamine samuti mitte...
TULEB natukenagigigii arendust teha ja tuleb seesama kaamera teha nutufööni põlvkonna JAOKS -- seesama kaamera PEAB suhtlema nutufööni keeles, sisaldama kõiki vilesid ja kelli mis on nutuföönis ning lõpuks. Kõige lõpuks tegema pilti. Väga Head Pilti. Väga oluliselt paremini kui praegune kaameralaadne maastikukujunduselement. Väga oluliselt lihtsamini ja mugavamini. Kui see nii ükskord ON, siis tulevad ka müüginumbrid, senikaua kui seda aga ei ole on ka müüginumber kollisioontrajektoril Musta Auguga...

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: Ja (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   08.10.19 19:26

Suure avaga objektiivd on tegijad.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: veel üks mõttetu mees (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   08.10.19 21:19

>... seesama kaamera teha nutufööni põlvkonna JAOKS

Ei. EI! Heaga! HEAGA.Vanasti kasutati hobustel silmaklappe, et nad ikka otse jookseksid, läbikukkunud müükar, ebaõnnestunud kotikaupmees ja eneseimetlejast hädaärikas LitsSeesuus on need endale ise kasvatanud. Bioloogia ja sealhulgas ka inimese kestvuse saladus on mitmekesisus. Kui kõik tootjad kopeeriksid turuliidrit, jääks areng seisma. Kui kõik mehed imetleksid hardas vaimustuses omaenese kürba, nagu mingi VetsJõesuus seda teeb, leidmata sellele kehaosale muud rakendust, sureks liik välja.

Mina olen see nutipõlvkonnast eelmine põlvkond. Mul on nuppudega telefon (ok, qwerty klaviatuuriga, aga siiski). Vara on mind veel maha kanda! Mina olen tarbija. Olen ostja. Olen olnud aastakümneid ja olen edasi veel, kaua. Fotograafia on minu jaoks hobi ja tehnika mänguasjad – ei mingit äri (kõik, kes ajavad mis tahes foorumis müügijuttu, on minu jaoks kõnts; ei, madalam kui kõnts, sest korralikust kõntsast saab vähemalt huvitavaid pilte teha; aga seda teadsid kõik juba varemgi). Tehnika ei ole eesmärk, tehnika on vahend. Viimase ostu tegin aasta tagasi: kompakt, fikseeritud lainurgaga, poolekaadrise sensoriga, ava reguleerimine rõngast, säriaeg kettaga – seni olen sigarahul. NEED numbrid on MINU jaoks olulised, mina pean iga hetk nägema, mis seaded on, füüsiliselt, HEAGA! Mina ei ole tehnika ori, kes sobrab mööda menüüsid, et teada saada, mis seis on. Õnnistatud olgu need tõusva päikese maa pojad, kes nutiajastul hoiavad elus selliseid tooteseeriaid, reliktide relikte! Jah mul on erivajadused, olen isiksus, mitte massiga kaasajooksja. Kevadel ostan uue auto ja kindlasti ei ole selle värv hall metallik. Tõenäoliselt ostan varsti siiski ka uue n-telefoni. Kindlasti on sellel ka kaamera mida ma kindlasti hakkan mingites olukordades kasutamagi, aga ma isegi ei vaata selle omadusi-võrdlusi-numbreid – vabal ajal loen ilukirjandust, mitte spekke.

Kõik see on mõttetu jutt, sest kes teavad, teavad niigi, et edu alus on eristumine ja eristumine on risk ja risk ei ole lollidele. Lihtsalt raske on uskuda, et tüüp kes käsitööõlle ajastul kiljub refrääniks „müün turuliidrit!“, on suuteline ilma kõrvalise abita potil käima.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: veel üks mõttetu mees (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   08.10.19 21:44

Huvitav. Räägitakse, kunagi olla Tuula sepad kirbu ära rautanud. Setu hobuseparisnikud ei liigutanud selle peale kulmugi, ei tundnud et see neid kuidagi puudutaks. Nüüd üritavad järeltulijad midagi sarnast (heaküll, palju väikesemas mastaabis) torudega teha ja mingi kolka laiatarbe elektroonikaga äritseja lööb selle peale läikima kogu oma solvangute arsenali ning tõmbab saele täistuurid peale. Tähendab, tunneb ennast ohustatuna. Tähendab, midagi selle taga ikkagi on. Huvitav.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: H.P. (109.204.207.---)
Kuupäev:   09.10.19 07:43

MetsJeesus kirjutas:

> Siit tagasihoidlik küss et MIKS siis seesama
> nutuföönikasutajate seltskond EI torma vaimustusest viiksudes
> kaameraid ostma ning kaamerate läbimüügi kohta tuleb Halbu,
> Väga Halbu ja Kohutavalt Halbu uudiseid. Ainult.

Sa v6rdled siga ( telefonikasutajaid ) käoga ( fotograafe ). Ühed on mugavkl6psutajad, teised on valgusoskajad. Mida rohkem valgus- ja järeltöötlusoskajatel oskusi, seda vähem vajavad nad k6ige uuemat fotovarustus. 6nn tuleb omast loovusest. Üks fotokaamera käib vabalt 10+ aastat erinevalt moblapiltnikest, kes suures neuroosis iga aasta uue nutika ostavad.

Kas ei ole häbi kulutamist propageerida, kui koobaltikaevurid hinge viskavad ?
https://www.facebook.com/watch/?v=372230530361535

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: mihk (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   09.10.19 17:00

Lõpeta juba see lakkamatu virin ja hala, et Tõusva Päikese Maal on kõik juhid seniilsed jms. Tee idufirma ja arenda välja nutitelefonilaadne fotokaamera, saad kohutavalt palju müüa ja nutipõlvkonna käest hullu papi kokku ajada. Aitab mölast, asu tegudele !

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: MetsJeesus (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   09.10.19 17:51

> Mina olen see nutipõlvkonnast eelmine põlvkond
Ma saan aru et sul on kerge vimm nutufööni-omanike vastu sest nad kipuvad sinu juuresolekul sedasama fööni näppima -- ilmselgelt ON fööniga suhtlemine huvitavam kui sinuga suhtlemine. Päädlakk, pisut suhtlustreeningut, Moodsa Tavakeele algkoolitust ja Muhedat Maahuumorit (millest arusaamine, lähtudes eelnevast kirjavahetusest, tundub olema kuidas-nd-öelda -- keerukas) VÕIB päeva päästa...
Alati saad sa ka teha arvutis paar klikki ja pool päeva hiljem piiksub su nupu-föön millisest kapist ja mis koodiga oma uue-uhke nutu-fööni välja saad meelitatud.
www.hinnavaatlus.ee annab Parima Pakkuimise Paastumaarjamaal...

Hetkel paraku ON Uuus Normaalsus et fotoäri sellisel kujul ON omadega kaputt. Loomulikult paneb see pisut torisema. Soe soovitus vaadata lõiku ühest kuldmehikese-nomineeritud õppe-videost, kus Aadu hakkas /pisut/ porisema kui sai lõpuks ISE kaa aru et NatsionaalSotsialismusega on selleks korraks kaputt. Täpsemalt küll geimõuver ja katoova (sõltuvalt kust suunast vaadata). Midagi pole teha, Uue Relva arenduselt sai natukene liiga palju kokku hoitud ja tulemus oli nagu oli. Sellises olukorras ON pisut porinat täiesti omal kohal ja inimlikult igati arusaadav ehk siitpoolt pikka viha ei pea...
https://www.youtube.com/watch?v=t7PmzdINGZk

Frustreerunud aadu pröökamine on nii kuradima hästi maha mängitud et sellest on tehtud loendamatult kavereid. JuuTuuberda (st otsi juutuubest) hitler upset ja saad kümneid ja kümneid lehekülgi videosid, üks muhedam kui teine.
Silma hakkas 2009.a. postitatud video, kus Känn-Onna soss-sensori-seppade soss-soperdis Aadu harja ikka VÄGA punaseks ajas (ehk sensoreid pole see seltskond eluaeg teha osanud)...
https://www.youtube.com/watch?v=usUtpNLSZGU

PõustSkriptum. Koerast ON kahju...

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: MetsJeesus (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   09.10.19 20:39

> Mida rohkem valgus- ja järeltöötlusoskajatel oskusi, seda vähem vajavad nad k6ige uuemat fotovarustus

Ja mida parem on kasutatav tehnika seda vähem aega ja peavalu kulub hilisemale järeltöötlusele, seda rohkem on võimalust keskenduda hetkele ja kaadrile.

Ma saan aru et müügikõlbmatut relikttehnoloogiat tuleb kuidagi-viisi müüa (üritada). Jõudu ja jaksu sulle selles üliraskes ja ülitänamatus töös!!!!

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: erko (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   09.10.19 20:57

Kuule, täiesti napakaid väiteid pole ka mõtet kirjutada. Hetkele ja kaadrile keskendumise võimalused ei sõltu mingilgi määral hilisema järeltöötluse mahust.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: H. P. (---.elisa-mobile.fi)
Kuupäev:   10.10.19 04:45

MetsJeesus kirjutas:

> Ja mida parem on kasutatav tehnika seda vähem aega ja peavalu
> kulub hilisemale järeltöötlusele, seda rohkem on võimalust
> keskenduda hetkele ja kaadrile.

Selles asjas olen erimeelt. Aeg pole amatööri jaoks mingi näitaja, profi jaoks küll. Järeltöötlusele läheb just niipalju aega, kui seda on vaja mingi visuaalse hedonismi saavutamiseks. Olen näinud pilti, mille töötlemise jaoks on läinud aega \"pool aastat\", ehk et väga pika kannatlikkusega visuaalartist.

> Ma saan aru et müügikõlbmatut relikttehnoloogiat tuleb
> kuidagi-viisi müüa (üritada). Jõudu ja jaksu sulle selles
> üliraskes ja ülitänamatus töös!!!!

Mis seal imelikku? V6ta lahti rajala.fi ja leia endale sealt ka kasutatud fotovahenteid. Kasutatuid hasselblade müüb studiovarustamo... K6ik ei ole sellised specsimasturbaatorid. Vana luksus teenindab amatööre väga hästi.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: H.P. (109.204.207.---)
Kuupäev:   10.10.19 05:32

MetsJeesus kirjutas:

> Ja mida parem on kasutatav tehnika seda vähem aega ja peavalu
> kulub hilisemale järeltöötlusele, seda rohkem on võimalust
> keskenduda hetkele ja kaadrile.

K6ik ei tee dokumentaarfotograafiat. Isegi pulmafotograafia kipub tänapäeval minema kunstiliseks. Ostetakse fotograafi isikupärasuskunsti, milles ise tahetakse olla modellidena. \"AI-toel\" fotokl6psutajad pole n6utud kaup, need v6istlevad telefonidega.

Olen natuke vastupidist meelt. Uus tehnika on tegelikult nii andeksandev ( dünaamline vahemik suurem ) , et ei pea niipalju tehnilisele hetkele keskenduma, kui vanasti. Ja tulen otsapidi tagasi sellele, mida juba ütlesin: oskaja ei vaja fotoaparaadilt tehnilist andeksandmist ( uut foto tehnikat ) niipalju, et peaks minema ja ostma .... Järeltöötlusega piisavalt trenni tehtud , ja histogrammi lugemine kohapeal 6nnestub unepealt.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: Marks (213.184.44.---)
Kuupäev:   10.10.19 05:42

Igal omad vajadused ja võimekus, aga ise leian et korralik täiskaader peegelkaamera koos paari hea objega ning korralik nutuföön, täiendavad hetkel teineteist. NF on alati kaasas ja sotsiaalmeedia jaoks ning enda mälestuseks saab päris korraliku pildi tehtud. Niiet siinkohal ma mingitel odavatel kompaktidel enam tõesti mingit suuremat tähtust ega vajadust ei näe.

Metsjeesusel on selle koha pealt tulist õigust, et tänane (profi)kaamera on oma tarkvaralises arengus jäänud jalgu nutipõlvkonna seadmetele ja selleks ajaks, kuni tootjad sellest aru saama hakkavad, on ehk juba hilja. Meenutame siinkohal Nokia lugu. Võib ainult ette kujutada, missuguseid tulemusi võiks saada profikaamera võimekuse ja nt Apple/Google nutiseadmete vastava tarkvara võimekust-mugavust kombineerides! Profile jääks kusjuures edasi rõõm sama kaameraga kõike manuaalselt nikerdada.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: Vene fotoime
Autor: Vahur (---.131.16.111.cable.starman.ee)
Kuupäev:   10.10.19 07:13

Marks kirjutas:

> Metsjeesusel on selle koha pealt tulist õigust, et tänane
> (profi)kaamera on oma tarkvaralises arengus jäänud jalgu
> nutipõlvkonna seadmetele ja selleks ajaks, kuni tootjad
> sellest aru saama hakkavad, on ehk juba hilja. Meenutame
> siinkohal Nokia lugu. Võib ainult ette kujutada, missuguseid
> tulemusi võiks saada profikaamera võimekuse ja nt
> Apple/Google nutiseadmete vastava tarkvara võimekust-mugavust
> kombineerides! Profile jääks kusjuures edasi rõõm sama
> kaameraga kõike manuaalselt nikerdada.

Tänapäeval on nutitelefoni äppide kasutaja beetatestija, kes iganädalaselt väljatulevaid vigade parandusi vabatahtlikult testib. Mõnikord saab selle eest tasuks ka mõne kasuliku uuenduse, tavaliselt aga kipuvad arendused pigem vales suunas minema minu arvates.
Mina küll ei tahaks iganädalaselt oma kaamera tarkvara uuendada ning siis loota, et uuendusega midagi pekki ei keeratud. Korra-paar aastas olen nõus seda tegema: siis võib loota, et testijatel on aega olnud vead üles leida ning arendajatel olnud aega need ära parandada.
Kaameral võiks parem ühenduvus sellesama nutitelefoniga või arvutiga olla, kus siis saaks äppe ning rakendusi kasutades piltidega midagi teha, kaamerasse endasse äppide või mingite pilditöötlusvahendite lisamine ei tundu mõttekas.

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: MetsJeesus (---.dyn.estpak.ee)
Kuupäev:   10.10.19 20:42

> Uus tehnika on tegelikult nii andeksandev ( dünaamline vahemik suurem ) ,
> et ei pea niipalju tehnilisele hetkele keskenduma, kui vanasti.

Senikaua kuni ka Parima Saadaoleva kaamera dünaamika on väiksem kui silma-muna dünaamika seesama tehnika EI OLE andeksandev. Seesama tehnika ON piiratud ja seesama piirang nõuab pidevat särikombiga edasi-tagasi aerutamist. Loperdava peegliga tehnoloogiarelikti puhul ka kaamera silma eest äravõtmist ja ekraani vaatamist, loperdava peeglita tehnorelikti korral EVF-is mingite graafikute jälgimist. VASTIK ja TÜLIKAS ning segab keskendumist...

Aktivapoolelt saab mingitel juhtudel kogu vajaliku dünaamika siiski ühe klõpsuga kätte kuid mõistet ANDEKSANDEV julgen ise kasutada siis ja alles siis kui ka kõrgete ISOde dünaamika on silma-muna-dünaamikast paar tublit stoppi laiem...

Vasta sellele sõnumile
 
 Re: putkamüüja müüginumbrid vs marketing
Autor: H.P. (109.204.207.---)
Kuupäev:   11.10.19 06:12

Ei tea, kas kobakäpal on k6rged n6udmised, v6i misasja. Vaheta parem hobi. Ja no muidugi moblade dynaamiline vahemik on k6ige k6vem ... /sarc. Pildista siis telefonidega edasi rahus ja ei tasu oma eelistusi ( ja n6udmisi ) teistele pähe määrida, saad ainult pahameelt.

Vasta sellele sõnumile
 Fotofoorum  |  Loe sõnumeid teema sees   Uuem teema  |  Vanem teema 


 
 Vasta sellele sõnumile
 Sinu nimi:
 Sinu epost:
 Teema: